Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Gdańsk

Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Analizowanie umów z podmiotami współpracującymi (również pilnowanie terminów!),
  • Weryfikowanie faktur, rozliczanie najemców,
  • Realizowanie zakupu materiałów dla działu technicznego,
  • Wysyłanie zapytań ofertowych,
  • Ścisła współpraca z dyrektorem ds. administracji.

Oczekiwania wobec naszego przyszłego pracownika:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (np. administrator nieruchomości) – mile widziane,
  • Znajomość MS Excel i MS Word,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Samodzielność działania, zdolności analityczne i dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00,
  • Biuro w Gdańsku przy ul. Miałki Szlak 35,
  • Parking pracowniczy,
  • Zniżki na posiłki w firmowym bistro,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku:

APLIKUJ

Dziękujemy za wszystkie wysłane aplikacje. Informujemy, że każdą z nich dokładnie przeanalizujemy, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.