Miejsce pracy: Gdańsk
Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:
- Analizowanie umów z podmiotami współpracującymi (również pilnowanie terminów!),
- Weryfikowanie faktur, rozliczanie najemców,
- Realizowanie zakupu materiałów dla działu technicznego,
- Wysyłanie zapytań ofertowych,
- Ścisła współpraca z dyrektorem ds. administracji.
Oczekiwania wobec naszego przyszłego pracownika:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (np. administrator nieruchomości) – mile widziane,
- Znajomość MS Excel i MS Word,
- Prawo jazdy kat. B,
- Samodzielność działania, zdolności analityczne i dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00,
- Biuro w Gdańsku przy ul. Miałki Szlak 35,
- Parking pracowniczy,
- Zniżki na posiłki w firmowym bistro,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
- Niezbędne narzędzia pracy.
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV za pośrednictwem przycisku:
APLIKUJ
Dziękujemy za wszystkie wysłane aplikacje. Informujemy, że każdą z nich dokładnie przeanalizujemy, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.