Doradca ds. sprzedaży części i akcesoriów

Miejsce pracy: Gdańsk

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie dostaw części oraz kontrolę ilościową i jakościową dostaw,
  • Kontrolowanie i weryfikację złożonych zamówień,
  • Przygotowywanie ofert i zamówień dla Klientów,
  • Przygotowywanie części pod zlecenia,
  • Przygotowywanie wysyłek części,
  • Obsługę warsztatów i Klientów hurtowych,
  • Dbanie o porządek na magazynie.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Znajomości branży motoryzacyjnej,
  • Wiedzy techniczno-eksploatacyjnej o pojazdach samochodowych,
  • Doświadczenia w obsłudze klienta,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Dobrej organizacji pracy,
  • Prawa jazdy kat. B,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży części zamiennych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Pracę w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzi,
  • Umowę o pracę,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
  • Pracę w przyjaznej kulturze organizacyjnej,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o wysłanie CV poprzez przycisk:

APLIKUJ

Dziękujemy za złożone aplikacje. Informujemy, że zapoznamy się z każdą z nich, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.