Asystent/ka działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdańsk

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wystawianie zaliczek,
  • Zarządzanie korespondencją,
  • Kontakt telefoniczny z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
  • Tworzenie zestawienia korekt dla działu księgowości i zestawienia szkód,
  • Kompletowanie teczek, archiwizacja teczek i wysyłanie faktur do Towarzystw Ubezpieczeniowych,
  • Prowadzenie ewidencji najmów pojazdów zastępczych,
  • Tworzenie raportów i zestawień,
  • Obsługę recepcji.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • Biegłej obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office,
  • Umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • Umiejętności pracy w zespole i komunikatywności,
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku recepcji, w obszarze likwidacji szkód lub w obsłudze klienta,
  • Mile widziane prawo jazdy,
  • Dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej.

Naszym pracownikom gwarantujemy:

  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Umowę o pracę,
  • Możliwość awansu i podnoszenia kwalifikacji,
  • Parking pracowniczy,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie),
  • Niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV za pomocą przycisku:

APLIKUJ

Informujemy, że zapoznamy się ze wszystkimi nadesłanymi aplikacjami, jednak skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.