Miejsce pracy: Gdynia
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Telefoniczny kontakt z klientami serwisu,
- Przeprowadzanie ankiet satysfakcji z klientami serwisu po wizycie.
Od kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
- Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
- Obsługi komputera, w tym pakietu Office,
- Odporności na pracę pod presją czasu,
- Znajomość rynku motoryzacyjnego będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00,
- Pracę w doświadczonym i zmotywowanym zespole,
- Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie).
Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pomocą przycisku:
APLIKUJ
Informujemy, że zapoznamy się z każdą aplikacją, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.