Pracownik działu kontaktów z klientami

Miejsce pracy: Gdynia

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczny kontakt z klientami serwisu,
  • Przeprowadzanie ankiet satysfakcji z klientami serwisu po wizycie.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
  • Swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych,
  • Obsługi komputera, w tym pakietu Office,
  • Odporności na pracę pod presją czasu,
  • Znajomość rynku motoryzacyjnego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 – 16:00,
  • Pracę w doświadczonym i zmotywowanym zespole,
  • Możliwość skorzystania z pakietu benefitów na preferencyjnych warunkach (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie).

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pomocą przycisku:

APLIKUJ

Informujemy, że zapoznamy się z każdą aplikacją, jednak skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.