gz-logo-min

Specjalista ds. technicznych i administracyjnych

Miejsce pracy: Gdańsk

Do pracownika na tym stanowisku będzie należeć:

  • zarządzanie i opieka, pod kątem administracyjnym, nad Nieruchomościami firmy,
  • rozliczanie faktur dotyczących działalności administracyjnej budynku,
  • nadzór nad zaopatrzeniem oraz zatwierdzanie wydatków na niezbędne materiały biurowe, urządzenia oraz wyposażenie,
  • zarządzanie czystością, porządkiem i estetyką Nieruchomości,
  • zapewnianie prawidłowej informacji w Nieruchomościach poprzez aktualizowanie na bieżąco m.in. tablic informacyjnych, tabliczek na drzwiach,
  • przygotowywanie planów remontów oraz inicjowanie działań w celu usunięcia bieżących awarii powstałych na Nieruchomościach,
  • wykonywanie zadań powierzonych przez Kierownika Administracji w związku z realizacją zakresu usług,
  • zgłaszanie Kierownikowi Administracji wszelkich problemów i nieprawidłowości dotyczących eksploatacji administrowanych Nieruchomości.

 Od kandydatów oczekujemy:

  • prawa jazdy kat. B,
  • wykształcenia wyższego technicznego,
  • umiejętności wykonywania drobnych prac remontowo – naprawczych,
  • dokładności i skrupulatności w wykonywanych obowiązków,
  • zaangażowania w pracę,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bardzo dobre warunki pracy.


Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV poprzez przycisk:

 APLIKUJ

Dziękujemy za nadesłane aplikacje, zapewniamy, że wszystkie przeanalizujemy, jednak skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.