r_renault-logo_english-tagline_positive_rgb_600dpi_v1

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Miejsce pracy: Gdynia, ul. Morska

Osoba, która obejmie to stanowisko będzie odpowiedzialna za:

  • obsługa i realizacja zamówień sklepu internetowego,
  • wprowadzanie produktów do sklepu internetowego,
  • przygotowywanie zamówień do wysyłki, pakowanie ich zgodnie ze standardami,
  • opracowanie ofert handlowych, rozbudowa i aktualizacja oferty,
  • dbałość o prawidłowy obrót towarów w magazynie,
  • dbanie o rozwój sklepu internetowego,
  • działania zmierzające do zwiększania sprzedaży w sklepie internetowym,
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta (telefonicznie oraz mailowo),
  • wsparcie działu części (m.in. prace magazynowe).

Od kandydatów oczekujemy:

  • znajomości branży motoryzacyjnej,
  • doświadczenia w obsłudze klienta i/lub na dziale części i akcesoriów,
  • doświadczenia w obsłudze sklepu internetowego,
  • wysokiej kultury osobistej,
  • wykształcenia kierunkowego (mile widziane),
  • sumienności, odpowiedzialności i pracowitości.

Kandydatom oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • umowę o pracę,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem przycisku:

APLIKUJ

Dziękujemy za nadesłane aplikacje, zapewniamy, że wszystkie przeanalizujemy, jednak skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.